ORANGE

Bild från igår!
 
Igår var ju Tim och pappa lite sjuka. Så vi gick inte på bion som vi skulle gjort och istället var vi bara hemma men vid 3 igår så åkte vi till farmor på lunch och jag fick mina julklappar och vi tog med Tims.
Idag vet  jag inte riktigt bara ta det lugnt,ska upp på stan om ett tag och be guldfynd fixa min klocka så den blir samma storlek som min handled.Och kolla på små saker på h&m mellandagsrea + massaa presentkort!!
Och träffa Thilde det  var så lääänge sen!
Men nu ska jag få igång våran super duper dåliga tv! Haha tar typ 2 timmar att få igång den!;)
Puss

Kommentarer:

1 Nyuppstartad träningblogg:

Hejsan!
På måndag startar jag upp den träningsblogg jag velat starta sååå länge (bättre sent än aldrig tänker jag!) Nu nappar jag omkring efter folks frågor och funderingar kring träning & det hade varit jättekul om du ville dela med dig av dina :-)

2 Isabell:

Vad gott med apelsin!

Kommentera här: