julafton

Haha tims spel låg ju lite fel där, han fick de i julklapp i hans syn LYCKA i min FAN då måste vi slåss om tv:en sen..
 
Just nu: Sitter familjen samlad och vi kollar på tomten är far till alla barn. Man tröttnar aldrig på den filmen!
Idag har vi haft det super mysigt,på morgonen så fick vi ett paket av "tomten"  sen så skulle vi kolla på julkalendern men sen visade det sig att det var kl 10 och då skulle vi till Maria och äta julfrukost.
Så vi gick dit och åt den goda gröten med leverpastejs macka,mums. Vid kl 11 typ så åkte vi till pappas mormor min gammelmormor där vi drack lite läsk och fick ett kuvert med pengar! Sen efter ett tag åkte vi hem då vilade alla och sen öppnade vi ett varsit paket,då fick jag en biocheck. Senare kom mammas farbror och fru dem kom och fikade,så klantig som jag e råkade jag vicka ut mammas nya ljuslykta,trodde ljuset som var tändt i lyktan skulle brinna upp huset men de gjorde den inte! Vid 14.30 kom min moster och mina kusiner som vi skulle fira jul med. Vi kollade på kalle,och åt julgodis sen middag.. Inte smart att äta julgodis innan haha! Sen kom vi till de roliga öppna paket:D haha,men aa lägger ut nån annan gång på det jag fick. Sen har vi bara tagit det lugnt lyssnat på julmusik,fikat jag kollade ett tag på vsfashionshow2013. Nu ska jag kolla på tv vi hörs senare,pusssss

Kommentarer:

1 Sofia:

svar: tack! detsamma, kram.

2 Matilda:

Låter mysigt! God jul! :D

3 Rebecca Nilsson | Just be yourself!:

Fina julklappar :)

Svar: Visst är det :D Har du själv vita byxor/jeans?:)

Kommentera här: