A/Q

 Om du hade en miljon kronor vad skulle du göra då? 
Svar: Shoppa,spara,dela med mig till fattiga länder och cancer fonden.

 Vilket land hade du helst vilja bott i om du fick välja? 
Svar:  U.S.A stad- Miami eller New york.

 Bästa årstiden? 
Svar: Sommar eller våren
 
 Hur många gånger har du varit utomlans? 
Svar: 5 gånger 3 till samma land - frankrike tror det iaf.

 Vad heter dina närmsta vänner? 
Lova,Anna,Ellen,Thilde,Tilda, Emma osv.. Har väldigt många.
 
 vilken skola ska du börja på är du börjar 6:an? 
Svar: Vet inte riktigt,tror jag stannar kvar där jag går, annars vet jag inte står i kö till kunskap iallafall.

 vad heter alla dina bodymist du har? 
Svar: Sheer love,pure seduction,Candied love (?)  Mango temptation

vad är ditt BÄSTA minne?
Svar: Vet inte har sååå mååååånga!
 

Favorit artist?
Svar: Vet inte? Justin bieber tror jag
 
Kär?
Svar: NOPE..
 
 
Mupp bilder  men bjuder♥
 
dör så ful jag e! hahahahah
 
 
 

Kommentarer:

1 Elsa Ohrås:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

Kommentera här: