1 liten 2013 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag sjöng på dop första gången,började spela fotboll i ESK och var med på en handbollscup "kopparcupen"och flyttat upp på stan + massa andra saker som jag inte kommer ihåg.

 

Hur har ditt 2013 varit?  faktiskt riktigt bra,och det har gått super snabbt. 

 

Blev du kär i år? Nej det blev jag inte.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?   30 juni  då vann vi GLOBALL CUP 2013.

 

Vad är din största framgång 2013? Vinsten i globalcup och när jag vann talangjakten på skolan.

 

 

Bästa köpet? Oj,vet inte riktigt..kanske massa kläder  från hollister haha har inte köpt något riktigt dyrt för mina pengar.

 

Vad spenderade du mest pengar på?  Fika + massa kläder hhahaha

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?  mina vänner + släkt och familj

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? Push play,wake me up,We can't stop,Timber,Royals,The monster,Thrift shop,screem and shout och massa mer

 

Vem har du umgåts med mest? Haha typ alla i min klass, familj,Thilde,Anna,Ellen,Lova o sen massa andra sååklart.

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej 

 

Vart reste du under 2013? Grancanaria

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Saknar nog inget speciellt 2013 och 2014 vill jag ha mer snö på vintern!!;))

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag firade hemma med släkten och familj,Ellen sov där åt massa tårta kände mig rik som fick nästan 3 000 kr,sen var nästan allt borta dagen efter då jag var i sthlm då även min mobil blev stulen....

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nää inte vad jag kommer på?

 

Vem saknade du? Mina kusiner var så långt bort,men nu har 1 flyttat hem till Enköping nu måste bara uppsalarna hiiiiiit!!;)

 

De bästa nya människorna du träffade?  Asså jag träffade väl inga nya men typ Anna och Thilde blev jag bättre kompis med en innan!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?  satsa på skolan & ha roligt!

 

 

Kommentarer:

1 Ellen:

Fy vad jag såg ut på bilden!! hahahahahahahahahahahah ta bort snälla :*

Svar: Nej
Tindra Almgren

Kommentera här: